כשמגיע שחג האביב אתם ככל הנראה עסוקים בשאלה אצל מי נחגוג את סדר הפסח, ההורים שלו, ההורים שלה או הדודה בתיה, ששנים רוצה שכולם יבואו אליה. באותה הזדמנות שאתם עושים סדר פסח בבית, ועסוקים בהתלבטות הרת גורל ומריבות שבסופה בלאו הכי לא אתם תחליטו אלא האישה והילדים, כדאי שאת המרף שלכם תנתבו לאפיק אחר הדורש סדר פסח לא פחות מהבית.
את פתח לו.
מתוך ניסיון, אנו מציעים לכם לעשות סדר פסח גם בעסק שלכם, ולפני שתרימו קול זעקה או תסתפקו בהרמת גבה, כדאי שתפקחו עיניים, וגם אם אינכם יודעים לשאול – אנחנו נעשה לכם כאן "את פתח לו", כדי שתדעו מה לשאול את עצמכם ומה לדרוש מעצמכם. פשוט תאמצו את הנוסח של הגדת הפסח, את אותה פיסקה שרובכם מכירים, "רבי יהודה היה נותן בהם סימנים : דצ"ך עד"ש באחאב".
- ד'- דע את שוק המטרה
- צ'- צינורות השיווק שנפעיל
- כ' – כמות וגודל צפי מכירות
- ע'- ערך המוסף שיקבל הלקוח
- ד'- דברו בשפת הלקוח
- ש'- שירות
- ב'- בונים תוכנית
- א'- אירגון מערך השיווק
- ח'- חוב והון עצמי
- א'- אשראי מהבנק מקרנות, מחברות חוץ בנקאיות
- ב'- בונים חומה