לתנופה של העסק שלך השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

    גיוס אשראי לעסקים

    גיוס אשראי ומימון בנקאי –  מדברים בנקאית

    רבים מבעלי העסקים נמנעים מלפנות אל הבנק ולבקש כי יעמיד להם מסגרת אשראי מתאימה ו/או מימון לצרכים עסקיים שונים. הם פוסלים מראש את האפשרות שהבנק ייעתר לבקשתם, אם משום שיש להם דעה קדומה על מימון בנקאי ועל נכונות הבנק להציע אשראי ומימון לעסקים דווקא כאשר הם זקוקים לכך, ואם משום שהם מעריכים כי אין להם את הידע והכלים להבהיר לבנק שהוא אינו שם את כספו על קרן הצבי.

    האמת היא בתווך:

    הבנקים מצידם דווקא מוכנים להעניק אשראי ומימון גם בסכומים גבוהים מאוד, ובלבד שיידעו לאן הולך הכסף, כיצד בכוונתכם לנצלו וכיצד בכוונתכם לפרוע את חובכם לבנק.

    מצד שני, כדוברי בנקאית רהוטה ושוטפת, אנו מצדיקים את בעלי העסקים המאמינים שעל מנת לקבל אשראי ומימון מהבנק צריך להיות מקצוענים ולהכיר את השפה הבנקאית.

    גיוס אשראי לעסקים עם גולדהמר יועצים

    כבעלי ניסיון של 20 שנה במערכת הבנקאית (חבר הנהלה בבנק) נוכל לסייע לכם, בבנייה נכונה של תוכנית המימון וגיוס האשראי בבנק, להציג את הדברים באופן בהיר ומדויק ולתת מענה הולם לדרישות הבנק מכם.

    כחלק משירותי ייעוץ עסקי, אנו עורכים לכל עסק או חברה הפונים אלינו כדי שנייצג אותם מול הבנק תהליך מובנה ומוסדר אשר מאפשר, בדרך כלל, לבנק להיענות לבקשה:

    בחינת הסביבה העסקית בה פועל העסק, המוצרים או השירותים שאותם הוא מוכר או מציע, המתחרים שלו, היקף הכנסותיו, שיעורי הרווח, תחזית הצמיחה בעסק ועוד מרכיבים רבים אשר נותנים מידע אמין ויסודי על העסק או החברה.

    בחינה וניתוח של המצב הפיננסי של החברה או העסק, הרכב התזרימים הצפויים, מסגרות האשראי וההלוואות הקיימות, צרכי הלקוח בעתיד ויכולתו לעמוד בתחזית הפיננסית, מבחינת מסגרת אשראי מאושרת, הלוואות לטווח בינוני או קצר, מסגרת לניכיונות צ'קים וממסרים, מסגרת כרטיס אשראי וכו'.

    שהבנקים יתחרו עליכם

    אנו בוחנים את אפשרויות ועלויות המימון בבנקים שונים כדי לאתר את מקור המימון הזול ביותר. לבסוף, אנו מנהלים משא ומתן עם הבנקים על תנאי האשראי הטובים והנכונים ביותר עבורכם.

    הידע שלנו על תנאי האשראי הבנקאי ושיעורי הריבית במסלולים ובבנקים השונים יחד עם היכולת שלנו לנהל משא ומתן עם הבנקים, יאפשרו לכם ליהנות מתנאי אשראי ומימון משופרים, שכנראה לא הייתם משיגים בכוחות עצמכם.

    להתייעצות מהירה מלא את הפרטים הבאים:



      מאמרים נוספים בנושא

      הקורונה יכולה להיות אבן דרך ולא רק אבן נגף

      נדמה שאותו "ברבור שחור", עליו כתב נסים ניקולס טאלב, אשר מגיח במפתיע, וגורם לסערה עצומה המשנה את חינו לבלי הכר,...
      להמשך קריאה

      ייעוץ עסקי שיווקי

      ייעוץ עסקי שיווקי נועד לפיתוח העסק או לצורך הבראתו והוצאתו ממצב משברי. אם העסק שלכם הגיע לשלב שבו קיים קושי...
      להמשך קריאה

      ייעוץ שיווקי

      גיבוש אסטרטגיה שיווקית היא נדבך יסוד בהתנהלות השוטפת של כל עסק או חברה. אנחנו כול פעם מופתעים מחדש לגלות כי...
      להמשך קריאה

      ליווי עסקי

      מנהיגי מדינות נעזרים ביועצים באופן קבוע. בעלי עסקים גדולים וחברות ענק מעסיקים סוללות של יועצים. יועץ עסקי מקצועי צריך להיות...
      להמשך קריאה

      כתיבת תוכנית עסקית

      כתיבת תוכנית עסקית – עשרת הדיברות תוכנית עסקית היא כלי חיוני לקידום העסק, הערכת כדאיותו, יצירת תוכנית עבודה שנתית מנצחת, היחלצות...
      להמשך קריאה

      ניהול תזרים מזומנים

      קשה להגזים בחשיבותו של תזרים המזומנים בכל עסק או חברה ובמיוחד בעסקים קטנים ובינוניים. תזרים המזומנים מציג את תזרימי המזומנים...
      להמשך קריאה

      ניהול מו"מ עם הבנק

      ניהול מו"מ עם הבנק הינו סוג של אמנות המשלבת בין הגדרה נכונה של צרכי הלקוח, ידע מקצועי, זיהוי והבנת הכוחות...
      להמשך קריאה

      הקרן לעסקים קטנים

      מימון לעסק – הקרן לעסקים קטנים הקרן לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה, החלה לפעול במתכונת חדשה ב- 10 לאפריל 2012. פעילותה...
      להמשך קריאה

      להתייעצות מהירה מלא את הפרטים הבאים:


        קידום אתרים קידום אתרים